• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 آبان 1399
کد مطلب : 115257
+
-

شهردار منطقه۱۴ اعلام کرد

اجرای۱۰۰ پروژه‌ کوچک مقیاس

چهره
اجرای۱۰۰ پروژه‌ کوچک مقیاس

«کامبیز مصطفی پور» شهردار منطقه 14 یک ماهی است که سکان امور شهری دارالمؤمنین را به دست گرفته و بر اجرای سریع‌تر پروژه‌های کوچک مقیاس تأکید دارد.
او دراین‌باره می‌گوید: «منطقه 14 برای آبادانی و شکوفایی بیشتر نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی و شهری زیادی است. با توجه به بررسی‌هایی که در این مدت انجام داده‌ام، بیش از ۱۰۰ پروژه کوچک مقیاس در منطقه وجود دارد که با اجرای آنها، مشکلات زیادی از محله‌ها برطرف خواهدشد.»
او می‌افزاید: «در نظر داریم این پروژه‌ها را در 2 نوبت اجرا کنیم. در مرحله نخست51 طرح در حوزه‌های فنی و عمران ، خدمات شهری و محیط زیست و شهرسازی انجام می‌شود. در مرحله بعدی هم 60 طرح دیگر در حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک و امور اجتماعی و فرهنگی اجرا خواهدشد.»
به گفته مصطفی‌پور، بهسازی آثار تاریخی و مذهبی دارالمؤمنین از جمله مسجد بقیه الله دولاب، حسینیه تکیه چال و حمام دولاب در اولویت پروژه‌های محلی قرار دارد و در کنار آن، بهسازی محیط‌زیست، پیاده‌روسازی، زیباسازی منظر شهری، ساماندهی مبلمان شهری، بازپیرایی معابر، اصلاح شبکه آب‌های سطحی و فضای سبز، ایجاد پارکینگ مکانیزه و ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری انجام می‌شود. 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید